VooPoo Argus A Pod Kit VooPoo Argus A je prvním pod systémem, který disponuje duálním displejem. Ten je rozdělen do dvou zón, což poskytuje více informací při používání a zobrazuje stylové...
víceLost Mary TAPPO Lost Mary TAPPO přináší unikátní a moderní řešení pro každodenní vaping. V tomto balení najdete tělo baterie Lost Mary TAPPO, které je kompatibilní s předplněnými kapslemi Lost Mary TAPPO...
víceElektronická cigareta VooPoo Vmate Max Pod Kit Zažijte maximální požitek z vapování s e-cigaretou VooPoo Vmate Max Pod Kit. Ta si osvojuje ty nejlepší funkce pod systémů série Vmate a dalších...
více•Elektronická cigareta VOOPOO Drag S2 Mod Pod 60W •VooPoo Doric Galaxy S1 Pod Kit •Lost Vape Ursa Nano Pro 2 •Vaporesso XROS 4 Pod Kit •OXVA Xlim Go elektronická cigareta •Oxva Xlim Pro nové barvy •Elektronická...
více- Vaperský oběžník
- Spotřební daň a vaping
- Vaping a Ekologie: Jak minimalizovat dopad na životní prostředí
- Co dělat, když vám vape přestane fungovat: Rady a tipy pro řešení běžných problémů s e-cigaretami
- Vaping versus Zahřívaný tabák: Proč je vaping lepší volbou?
- Nikotin a jeho dávkování
- Falešný Elf Bar
- Jak správně skladovat báze, liquid a nikotin a jaká je jejich trvanlivost?
- Jaký je rozdíl mezi vaporizací a vapingem?
- Může e-cigareta pomoci od kouření i když si ji pořídím spíše pro občasné použití?
- Co jsou CBD e-liquidy?
- Jednorázové e-cigarety
- Životnost žhavících hlav a cartridgí
- Korona a vaping
- Rozdíly mezi MTL a DL
- Liquidy s nikotinovou solí
- Shake and Vape nebo klasické příchutě?
- Jak se správně starat o e-cigaretu.
- E-cigarety, gripy nebo jednoduché PODy?
- E-cigarety v zahraničí
- Odvykání kouření - Vaping? Ano!
Reklamace a vrácení zboží
V první řadě zkontrolujte stav zásilky při převzetí. Je-li zásilka poškozena, nepřebírejte ji.
Je-li zboží poškozeno i přesto, že obal zásilky nebyl poškozen, kontaktujte co nejdříve přepravce:
Zásilkovna - Zadejte číslo zásilky a vyplňte reklamační formulář na stránkách:
https://claims.packeta.com/cs/recipient
Česká pošta - poškození zásilky oznamte v den doručení na kterékoliv pobočce České pošty
Po sepsání protokolu u dopravce nás kontaktujte na e-mailu info@elkram.cz
Reklamace
Na zboží poskytujeme podle zákona záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Tato záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Při reklamování zboží je nutno rozlišit pojem životnost a výrobní vady.
Např.: námi garantovaná životnost při běžném používání žhavících hlav či clearomizérů je 14 dnů. Běžná životnost baterií je 6-12 měsíců.
Reklamaci můžete uplatnit po domluvě buď na naší provozovně, či zaslat na naší adresu:
Jiří Marek - ELKRAM.cz
Revoluční 66/2
Liberec
460 01
Zboží neposílejte na dobírku a před odesláním nás informujte.
K reklamované zásilce přiložte reklamační protokol - ZDE
Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30ti dnů.
V případě neoprávněné reklamace může být požadována úhrada nákladů spojených s reklamačním řízením, popř. náklady spojené s přepravou zboží zpět ke kupujícímu.
Celé znění reklamačních podmínek najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci VIII.
Odstoupení od kupní smlouvy
1. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodů dle zákona zákona § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a to do 14 dnů od převzetí zboží.
2. Odstoupení od smlouvy nám můžete poslat na e-mail info@elkram.cz nebo v dopise spolu s vráceným zbožím a přiloženým vyplněným protokolem. Jen je nutné napsat identifikační údaje, ze kterých poznáme o jakou objednávku se jedná, např. přiložit fakturu, číslo objednávky, jméno a příjmení, e-mailová adresa, druh zboží apod. a číslo vašeho bankovního účtu, kam Vám máme vrátit peníze.
3. Přijde-li nám balík na dobírku s nějakým doplatkem pro nás, nemusíme ho převzít. Zboží musí být poslané na adresu - Jiří Marek - ELKRAM.cz, Revoluční 66/2, Liberec, 46001.
4. Máte právo zboží vyzkoušet a použít. Dle § 1833 občanského zákoníku a čl. 14 odst. 2 směrnice o právech spotřebitelů odpovídá spotřebitel při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k tomu, aby se obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. V případě elektronických cigaret, náplní a příslušenství (typicky žhavících hlav a clearomizérů), které se prodávají v uzavřeném obalu, bohužel není možné vrátit zboží, které bylo z tohoto obalu vyjmuto či použito, a to z hygienických důvodů - dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku.
5. Nakládá-li kupující se zbožím před odstoupením od smlouvy jiným způsobem, než je nutné k tomu, aby se obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, tzn. jsou-li na zboží viditelné známky opakovaného použití, je prodávající oprávněn naúčtovat kupujícímu vynaložené náklady na uvedení zboží do prodejního stavu. Je-li vrácené zboží či jeho součásti poškozené nebo chybí (např. škrábance, zničené sítka, chybějící příslušenství), zpoplatní prodávající adekvátně tyto vady na vráceném zboží.
6. Pokud jste použili zboží a odstupujete od smlouvy, máte povinnost zboží řádně a důkladně vyčistit. Není-li zboží vyčištěné, nemusíme ho převzít.
7. Jakmile nám vrácené zboží přijde, budeme vás o tom informovat. Peníze odešleme nejpozději do 14 pracovních dnů od přijetí zboží.
Protokol k odstoupení od smlouvy naleznete ZDE.
Celé znění podmínek pro odstoupení od smlouvy najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci II.